غرفه ادبستان حدیث آرزومندی در چهارمین نمایشگاه بین المللی آموزش

موسسه مشاعره و خلاقیت حدیث آرزومندی از تاریخ 29 خرداد 1402 تا 2 تیر 1402 به مدت 5 روز از ساعت 17:00 تا 22:00 در چهارمین نمایشگاه بین المللی آموزش واقع در نمایشگاه های دائمی شهرک گلستان  میزبان شهروندان فرهیخته شیرازی و میهمانان تعطیلات تابستانی بود.

غرفه ادبستان حدیث آرزومندی با هدف ترویج فرهنگ و ادبیات غنی فارسی و معرفی بزرگان و مفاخر ادبی ایران زمین و آثار و اندیشه های ایشان در که در سالن نرگس دایر شده بوددر این غرفه برنامه های زیبا و متنوع ادبی از جمله حافظ خوانی، گلستان خوانی، مشاعره، شعرخوانی با گویش شیرازی، شاهنامه خوانی و نقالی توسط ادب آموزان موسسه و بازدید کنندگان از غرفه اجرا شد که با استقبال و تشویق بازدیدکنندگان نمایشگاه همراه شد.

مسابقات غرفه ادبستان حدیث آرزومندی

هم چنین مسابقات شعر و مشاعره در غرفه ادبستان حدیث آرزومندی برگزار شد که با استقبال خوب اهالی ادب مواجه شد و حدود 200 نفر در این مسابقه شرکت کردند.در کنار برنامه های فوق، تابلوی تصاویر مشاهیر موسیقی و ادبیات فارسی در قالب قاب های کوچک در غرفه نصب شده بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ و بازدیدکنندگان با این تابلو عکس یادگاری می گرفتند.

چنانچه میهمانان غرفه می توانستند حداقل نام 10 نفر از این مشاهیر را عنوان و معرفی کنند به آنها یک جلد کتاب اهدا می شد.در مدت این 5 روز، دوستداران فرهنگ و ادب با فعالیت های موسسه آشنا شده و نسبت به ثبت نام خود و فرزندان شان در دوره های آموزشی ادبی و هنری موسسه اقدام کردند.

شایان ذکر است میهمانان تابستانی شیراز نیز پس از آشنایی با آموزش های آنلاین، در این دوره ها نام نویسی کردند.به لطف خدا موسسه به هدف خود که ترویج و معرفی ادبیات غنی فارسی بود؛ دست یافت.

با تشکر از همراهی خانواده ی بزرگ و فرهیخته حدیث آرزومندی که چون گذشته با موسسه همراه بودندجناب آقایان: جمال رادفر، حسین بهدوست، پوریا فرزانه، محمد امین زربخش، امیر حسین رادفر.سرکار خانم مرضیه اردشیر نژاد و خانواده های همدل و همیشه همراه ادب آموزان عزیز موسسه: رونیکا ملکی، رها تابع بردبار، زهرا و سما غلامی، امیر طاها کریمی، شهبد فرخ منش، هستی روئین تن، ایلیا باقری و کوثر فدایی.

غرفه ادبستان حدیث آرزومندی

غرفه ادبستان حدیث آرزومندی

غرفه ادبستان حدیث آرزومندی

غرفه ادبستان حدیث آرزومندی

شاهنامه خوانی لری

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *